Niet belangrijk? Wel nodig!

Inloggen
Winkelkarretje

De Kostenkrimper van Offacility


Wij leveren alles wat niet belangrijk lijkt, totdat het op is!
Bij Offacility vind je alles voor jouw bedrijf en helpen we je processen te optimaliseren. Zo bespaar je bij ons óók op indirecte kosten.

Wat zijn de voordelen voor klanten van Offacility? 
  • Minder tijd nodig voor het plaatsen van bestellingen
  • Minder facturen verwerken
  • Minder leveranciers onderhouden
  • Minder logistieke handelingen
  • Minder zorgen door meer maatwerk

 
Specifieke aandacht voor indirecte kostenverlaging
Bij Offacility richten we ons op het kostenefficiënt inkopen van alle producten die je voor je bedrijf nodig hebt. Door de facilitaire inkoop binnen bedrijven makkelijker en sneller te maken, ontzorgen we onze klanten volledig en kunnen we de indirecte kosten aanzienlijk verlagen. Met ons totaalconcept en onze exceptionele service laten we zien dat persoonlijk contact -in een wereld van digitalisatie- ook voor jouw bedrijf van meerwaarde zal zijn.
  
 
Wat zijn de voordelen voor Offacility klanten?
  • Kies een bestelmethode die bij jouw bedrijf past
    Je kunt in de webshop, telefonisch, per mail (inkooporder) of via een API-koppeling een bestelling plaatsen. Zo sluit bestellen bij Offacility altijd aan bij jouw voorkeur.
  • Eenvoudig bestellen vanuit je persoonlijke favorietenlijst
    In je account vind je een favorietenlijst die we naar jouw wens hebben ingericht. Zo kun je eenvoudig en snel (herhaal)bestellingen plaatsen.
  • Orderreferentie per bestelling
    Bij elke bestelling kun je een eigen orderreferentie toevoegen. Wij zorgen ervoor dat deze referentie terugkomt op de pakbon en op de factuur, zodat jij alles snel en makkelijk kunt verwerken in je financiële administratie.



 

  • Memo’s toevoegen per besteld artikel
    Hiermee kun je bv. de naam van de besteller, een afdeling of kostenplaats vermelden op productniveau. De memo’s staan standaard op de orderbevestiging, de (digitale) pakbon, de factuur en op de doos inhoudslijst van je levering. Dit maakt de interne verdeling op productniveau veel sneller en makkelijker.
  • We stemmen de manier van factureren gezamenlijk af
    Je kunt bij Offacility zelf aangeven hoe je de facturatie graag wilt hebben. We kunnen je bestellingen naar wens verzamelen per maand, week of dag en sorteren op bestelling of op afleveradres. Met de ingevoerde memo’s per besteld artikel kan de financiële afdeling binnen je bedrijf de facturen hoe dan ook makkelijk controleren en verwerken.
  • Bepaal zelf de gebruikersrechten voor iedere besteller
    Je kunt zelf aangeven welke medewerkers bestellingen kunnen plaatsen en/of goedkeuren, en welke vrijheden zij hebben op bv. product- of budgetniveau. De mogelijkheden in onze validatiestructuur zijn heel breed en kunnen we afstemmen op jouw wensen.
  • Maak gebruik van onze exceptionele service
    Direct iemand aan de lijn (fijn hè? Wij hebben geen keuzemenu!) en -bijna altijd- binnen een uur een persoonlijke reactie op je berichtje. Heb je bijzondere vraag? Bij ons is geen vraag is te gek. Of je nu een exclusief product zoekt, een administratief verzoek hebt of misschien wel heel iets anders… we denken met je mee en gaan op zoek naar de beste oplossing voor jouw vraagstuk.
  • Duurzaam en milieubewust bestellen
    Omdat we bij Offacility alles kunnen leveren en orders van verschillende afdelingen binnen een bedrijf bundelen, gaan er minder pakketjes de deur uit. Hierdoor besparen we op verpakkingsmateriaal, transport en arbeidsuren, wat zorgt voor minder afval, minder CO2-uitstoot én minder kosten. Goed voor het milieu en voor je budget dus!

De uitdaging: verlagen van indirecte kosten
Het verlagen van indirecte (verborgen) kosten is een uitdaging binnen ieder bedrijf. De vaak al (te) hoge kosten zullen als een bedrijf groeit zelfs nog verder stijgen. Bij Offacility hebben we ons verdiept in deze kosten. We zien dat low interest artikelen, zoals bv. verbruiks- en kantoorartikelen, door medewerkers van verschillende afdelingen binnen een bedrijf onafhankelijk van elkaar worden ingekocht. Hierdoor ontstaat een wildgroei aan kleine toeleveranciers, wat zorgt voor onnodig veel extra handelingen, tijd en kosten.


 
 

Hoe besparen we kosten?

Bij Offacility zijn we gespecialiseerd in het terugdringen van de indirecte kosten. Dit doen we o.a. door:
   
  • Bestelprocessen te optimaliseren
  • Facturatielast te verlagen
  • Aantal toeleveranciers te verminderen
  • Interne verdeling van bestelde producten te verbeteren
  • Klant specifieke oplossingen aan te bieden



 
Eén adres voor alle producten

Naast de kostenbesparing, bieden we ook een gigantisch assortiment aan producten. In onze webshop vind je diversen productgroepen met o.a. kantoorartikelen, verbruiksartikelen en persoonlijke beschermingsmaterialen (PBM’s). Een product niet gevonden? Geen paniek! Ook producten die niet standaard in onze webshop staan kunnen we leveren. Eén telefoontje naar Offacility en wij gaan het voor je regelen. Zo kun jij je blijven focussen op belangrijkere zaken binnen je bedrijf.

 
Ons aanbod in productgroepen:

  • Kantoor
  • Logistiek
  • Facilitair
  • Veiligheid
  • ICT
  • Meubilair
  • Print
  • Klant specifieke artikelen


Een gepersonaliseerd webshopaccount

Omdat ieder bedrijf een andere organisatiestructuur heeft en bestellingen op een andere manierverwerkt, hebben we er bij Offacility voor gekozen om elk bedrijfsaccount te personaliseren. Samen bepalen wat er nodig is en daar richten wij jouw webshopaccount op in. Op deze manier kun je eenvoudig bestellingen plaatsen en beheren en hou je inzicht in het bestel- en facturatieproces. Zo zorgen wij ervoor dat jij veel tijd (en kosten!) bespaart.
 
 
Gegarandeerd minimaal 10% besparen op je totale kosten
Word je klant bij Offacility dan garanderen we je een besparing van minimaal 10% (maar vaak meer!) op je jaarlijkse (indirecte) kosten. Dit doen we o.a. door toeleveranciers te centraliseren, facturatielast te verminderen, bestelprocessen te optimaliseren en de interne verdeling van producten te verbeteren. Aan de hand van je jaarafnames op productniveau, inclusief de actuele prijzen, kunnen we een besparingsvoorstel voor jouw bedrijf maken. Wil je weten hoeveel jouw bedrijf kan besparen? We komen graag bij je langs om de mogelijkheden door te spreken.

 

Winkelkarretje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen