Hulp nodig? Bel 040 843 6575.

Inloggen
Winkelkarretje

De bekende weg en andere vragen

Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even met ons contact op.

Bestellen en betalen

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ OFFACILITY?

Zorg altijd dat u bent geregistreerd en ingelogd, rechts bovenaan de homepagina. Het registreren is eenmalig. Bestellen kan op verschillende manieren en is heel eenvoudig. Online via onze webshop werkt het makkelijkst, snelst en zo heeft u het beste overzicht. Plaats de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen met de bestelknop zichtbaar onder het gewenste product, het product wordt nu automatisch naar uw winkelwagentje verstuurd. Als u alle producten heeft verzameld in uw winkelwagen dan klikt u rechtsboven op het winkelwagentje. Hier ziet u nu uw complete bestelling klaar staan voor bevestiging. Op dit moment is het zelfs nog mogelijk uw bestelde aantallen te wijzigen of een bepaald artikel te verwijderen. Is uw bestelling compleet en gereed om besteld te worden dan klikt u op bevestigen. Zodra u hierop klikt wordt bestelling geplaatst. Naast online via onze webshop kunt u ook nog via uw accountmanager en onze klantenservice per telefoon en email bestellen.

HOE BETAAL IK MIJN BESTELLING BIJ OFFACILITY?

Als expert in efficiëntie houdt Offacility rekening met u als ondernemer en betaalt u altijd op rekening. Iedere klant ontvangt een eindemaand verzamelfactuur met 15 dagen betaaltermijn tenzij er specifiek andere betalingscondities zijn afgesproken.

MOET IK MIJ EERST REGISTREREN?

Om te bestellen moet u eerst inloggen met uw account. Heeft u nog geen account? Dan kunt u er heel eenvoudig één aanmaken via de knop nieuwe klant. Deze vindt u rechts bovenaan de homepagina. Na registratie kunt u direct bestellen. U kunt zich ook nog registreren nadat u producten in het winkelwagentje zijn geplaatst bij het bevestigen van u bestelling.

HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

Een nieuw account aanmaken is heel simpel en kan op 2 verschillende manieren; U registreert zich direct bij aankomst op de homepagina via de knop nieuwe klant rechts bovenaan de homepagina. Het voordeel van deze manier is dat u direct al uw prijzen inzichtelijk heeft. Ofwel heeft u al een aantal producten verzameld in uw winkelwagentje en u gaat door naar het bevestigen, bij het bevestigen van u bestelling zal alsnog gevraagd worden om u te registreren en in te loggen.

Levering

WAT IS DE LEVERTIJD?
Voor alle artikelen die op voorraad zijn geldt een 24 uurs levering wanneer u de bestelling voor 15.30 uur plaatst. Met uitzondering van speciaal ingekochte of geproduceerde producten. Voor spoedleveringen op dezelfde dag worden extra kosten in rekening gebracht, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

WAT IS DE LEVERTIJD OP MEUBILAIR UIT DE OFFICE LIVE MEUBILAIR CATALOGUS?
Al het meubilair uit de Office Live & design meubilair catalogus is leverbaar binnen 2 weken. Met uitzondering van speciaal gemaakte kleuren en aangepast maatwerk.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Bij bestellingen vanaf € 75,00 (excl. BTW) betaalt u bij ons geen verzendkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij € 7,50 order- en verzendkosten (excl. BTW). Let op: Dit geldt niet voor al het meubilair uit onze Office Live meubilair catalogus, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?
Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. We hebben geen fysieke winkel of showroom.

Hoe kom ik in contact met Offacility?

Je kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken tussen 9:00 en 17:30 uur via telefoonnummer 040 843 65 75. Niet zo'n prater? Je kunt ook een mailtje sturen naar info@offacility.nl.

Winkelkarretje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen